کارگزاری بورس بیمه ایران|نمایش جزییات خبر

ارائه جزییات شکایت، انتقاد و پیشنهاد به کارگزاری بورس بیمه ایران از طریق مرکز تماس مشتریان

ارائه جزییات شکایت، انتقاد و پیشنهاد به کارگزاری بورس بیمه ایران از طریق مرکز تماس مشتریان
مشتریان کارگزاری بورس بیمه ایران می‌توانند شکایت، انتقاد و پیشنهاد خود نسبت به خدمات شرکت را از طریق مرکز تماس مشتریان پیگیری و پاسخ سوالات بورسی خود را دریافت کنند.

ارائه جزییات شکایت، انتقاد و پیشنهاد به کارگزاری بورس بیمه ایران از طریق مرکز تماس مشتریان

 
مشتریان کارگزاری بورس بیمه ایران می‌توانند شکایت، انتقاد و پیشنهاد خود نسبت به خدمات شرکت را از طریق مرکز تماس مشتریان پیگیری و پاسخ سوالات بورسی خود را دریافت کنند.
 
کارگزاری بورس بیمه ایران به عنوان زیرمجموعه شرکت بیمه ایران که تیم آن از بدنه مدیران اقتصادی متخصص و همچنین کارشناسان باتجربه بازار سرمایه تشکیل شده است در اواخر شهریورماه 99 با هدف برقراری ارتباط موثرتر با مشتریان و پاسخگویی به سوالات آنها، اقدام به راه‌اندازی مرکز تماس مشتریان کرد.
 
این مرکز که افتتاح آن طی دو سال و نیم گذشته جز اهداف اصلی مهدی رباطی، مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران و اعضای هیات مدیره کارگزاری بورس بیمه ایران آقایان میلاد قاسمی، آبتین کریمی، سید محمدجواد میرطاهر و سید یاسر شریعت بود، منجر به برقراری ارتباط مناسب با مشتریان شده به نحوی که اسناد و آمار جمع‌آوری شده نشان می‌دهد کارشناسان این مرکز روزانه به صدها تماس پاسخ می‌دهند. سوالات مشتریان مربوط به بخش‌های مختلف بازار سرمایه است و از خرید و فروش سهام توسط مشتریان تا شیوه استفاده از سامانه معاملاتی و دریافت شکایت و پیشنهاد را شامل می‌شود.
 
مرکز تماس مشتریان کارگزاری بورس بیمه ایران علاوه بر ایجاد یک پل قوی ارتباطی بین مدیران اقتصادی و پرسنل کارگزاری با مشتریان، مانعی دربرابر بروز سهل‌انگاری یا تخلف احتمالی نیز به حساب می‌آید به همین دلیل تقویت پیوسته زیرساخت‌های آن جز اهداف اصلی مهدی رباطی، مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران و اعضای هیات مدیره قرار دارد.
 
شفافیت و ارتباط بدون واسطه با مشتریان رمز موفقیت شرکت در سال‌های اخیر بوده است و فعالیت در اتاق شیشه‌ای، مهم‌ترین دلیل بر حراست از اعتماد آنها و جلوگیری از تضییع بیت‌المال به حساب می‌آید. مشتریان کارگزاری بورس بیمه ایران می‌توانند برای برقراری ارتباط با مرکز تماس مشتریان با شماره 0218948 تماس بگیرند.
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.